Malesef Türkiye’de kamuoyu yanlış bilgidendirilmeye devam ediyor. Öncelikle;
-Camp David Anlaşması – Filedelfiya Koridoru -2005 İsrail’in koridordan çekilmesi
– Rafah’ın statüsü – Rafah’ın 7 Ekim’den bu yana kaç kere vurulduğu konuları hakkında araştırma yapmadan konuşulmasın.
Mısır, kapının açılmaması konusunda başına nelerin geleceğini tahmin ettiğinden dolayı kapıyı açık tutuyor. Ancak İsrail kapının hem Mısır hem de Filistin tarafını da vuruyor. Ayrıca kapının evveliyatında bir yaya kapısı olması ve ticari geçişler için uygun olmaması kapıdan geçen malzemenin İsrail tarafından denetlenmesi de cabası.
Şunu da unutmamak lazım; Mısır misyonlarının önünde eylem yapmak, Mısır gibi milliyetçi bir toplumu kışkırtmaktır hala ateşe benzin ile gidiyoruz. Eğer Mısır da olmasa biz yardımları nerden Gazze’ye sokacağız???
Ve bölgede çalışan insani yardım çalışanlarının düştüğü durum hesap ediliyor mu bu eylemler neticesinde???
Eylem yeri Mısır misyonlarının önü değildir kısaca…
6 Paylaş:















